EMPRESS - de nieuwe geur van My Jewellery

August 05, 2017
adsense 336x280

Jaja.. wie of wat My Jewellery is hoef ik jullie volgens mij niet meer uit te leggen. Wel lanceert dit top sieraden/accessoires bedrijf met tegenwoordig zeer uiteenlopende artikelen een nieuw product. En jawel, een eigen parfum genaamd EMPRESS! Ik had de eer om op 17 juli aanwezig te zijn bij de officiële lancering te Amsterdam en daarom laat ik graag ook jullie even kennis maken.

De geur
EMPRESS weerspiegelt de schoonheid van de natuur door krachtige aardse geurtonen te combineren met frisse bloemgeuren. Een verleidelijke geur met een scherp randje. Het ontwerp van de fles is tijdloos door de eenvoud van het flacon. Het weerspiegeld onze vrouwelijkheid en staat voor de onafhankelijke krachtige vrouw. Zoals Sharon, de eigenaresse van My Jewellery beschrijft; 'zij is ambitieus en streeft ernaar om haar droom waar te maken'. Iets waar ik mij persoonlijk erg in kan vinden :)



Zelf vind ik de geur erg verassend. Het is inderdaad een hele sterke, maar ook frisse geur die ervoor gemaakt is om een beetje op te vallen. Op de huid zelf wordt de geur wat zachter en blijft hij lang zitten. Erg lekker! Een leuk kadootje om te geven of gewoon om jezelf te verwennen.
De geur kun je online bestellen via deze link naar de website of in één van de vier gezellige boutiques.  

Een zeer geslaagde & gezellige avond!
Bedankt Team My Jewellery.

Liefs, Yvonne














adsense 336x280

0 Response to "EMPRESS - de nieuwe geur van My Jewellery"

Post a Comment